Vecka 38 =)

Tog lite magbilder igår på magen men orkade inte blogga =O Har nu gått 38 fulla veckor i fredags och är inne i v 39 nu så nu är det inte mkt kvar att gå och Knoddas kan komma när som helst minsann och Knoddas får gärna komma nu ;) Jag är som sagt bombsäker på att jag går över tiden igen som sagt så jag har inga förhoppningar alls att Knoddas kommer innan den 22 november tyvärr =O 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Magen har gått neråt väldigt mkt så det är iaf ngt bra samt att Knoddas har inte flyttat sig alls sen vändningen jag gjorde så Knoddas ligger rätt fortfarande och på fredag ska jag till Barnmorskan igen och då går jag in i v 40 på fredag =O 
 
 
 
Fick en sån ledsam bild på Mellisen idag =O Hon ser så ledsen och bekymrad ut =O 
 
 
 
 
 
 
Välkommen v 39 men välkomnar hellre en Knoddas i famnen                             c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0