V 37 ;)

20 dagar kvar till Beräknad Förlossning nu bara =O Hoppas hoppas hoppas att jag slipper gå över denna gången med bara =O Men det får tiden utvisa =O Har nu dessa senaste daagarna fått foglossning så jag gör typ ingenting nu och bara ligger =O Tycker så synd om Melinda bara då jag varit ensam med henne och inte kunnat akiverat mig med henne med att komma ut en gång per dag iaf och lite annat hemma =( 
 
 
 
Går väldigt dåligt och springer hon ifrån mig så kommer jag aldrig komma ifatt henne med min foglossning samt att jag inte kan lyfta henne oftast då d gör för ont så ja kan inte ta mig ut med henne själv så hon bara kan va och springa på nån gräsmatta eller ngt. Per har sin lediga vecka nu iaf så nu kan vi ta oss ut med henne ;) 
 
 
 
Då hon inte fått va aktiverad på så pass många dagar så har hon nu i 2 dagar varit helt omöjlig genom att hoppa, studsa, prata och skrika högt och varit på allt allt allt! Riktigt omöjlig och har inte lyssnat alls på mig typ. Har velat göra så mkt med henne men min kropp har sagt nej pang bom =( Melinda är en aktiv, framåt, snabblärd och glad tjej som behöver en hel del aktivering. Barn e så himla olika i utveckling och allt därtill och d e så spännande att se, höra, läsa och prata om barn och dess utveckling och hur olika alla utvecklas ;) 
 
 
 
Nu kommer här lite magis bilder på Knoddas magen i V 37 ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu välkomnar vi vecka 38                            c",)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0