Pust stånk!

Puh! Hatar att gnälla och gör sällan det öppet men jag mår riktigt skit nu =( Illamående till max hur och vad jag än gör, ont vid fogarna, trött som bara den och har ingen ork alls till ngt =( Ligger bara hemma på soffan om dagarna då jag inte kan göra ngt alls =( 
 
 
 
Melinda ÄLSKAR sin stora sittsäck och hon har studsat i den halva dagen ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hon busar ofta runt med Babyskyddet med numera och drar och lyfter runt den i vår lägenhet och sitter och gungar i den =O 
 
 
 
 
 
 
Hennes ögoninflammation är märkbart bättre idag som tur är ;) E inte lätt att ge henne ögondroppar och hon skriker precis som om vi misshandlar henne. D ska inte göra ont men d e ju klart obehagligt och nytt för henne lilla stackaren =( Hoppas hon slipper d helt snart så vi slipper bråka med henne ;) 
 
 
 
Har suttit inne i så många dagar nu så jag sa till Per att vi måste ut en runda innan jag dör! Klarar egentligen inte ens av att klä på mig och gå ut men fick kämpa emot med min smärta och illamåendet. Tuffa 40 min va jag ute och d blev en snabb runda till ankorna samt att Per gungade henne en liten stund. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag firade jag och Per 2 år tillsammans minsann ;) Vilket roligt firande med att jag mår så sjukt dåligt och bara ligger och en sjuk Melinda =/ Får ta igen det en dag senare i livet eller på annat sätt när vi kan ;) Utav dessa 2 åren har jag varit gravid i 1½ år med honom ju *hehe* Men d e bra nu med barn, 2 st sen om några år får man se vart man står och om man vill ha fler men 2 st har alltid varit drömmen och snart är vi 4 ;) Hoppas hoppas hoppas Knoddas kommer snart för jag orkar ärligt talat inte må så dåligt som jag gör längre dag som natt. 
 
 
 
Denna vackra stenen fanns på vår lilla promenad idag ;) Vilket sammanträffande på vår 2 års dag minsann ;) 
 
 
 
 
 
 
Melinda har somnat nu för kvällen och det ska minsann jag med försöka göra och hoppas på att må bättre imorn ;) Tyvärr vet jag att jag kommer att må lika dåligt imorn och ända tills Knoddas e kommen och det är 17 dagar kvar till BF och så länge orkar jag inte må som jag gör...
 
 
 
Tack för dessa 2 åren Baby                               c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0