Mimi fick ut mig en runda idag =O

Slut i kroppen som man är och otymplig så lyckades jag ta mig ut med Melinda några få timmar idag med min vän Mimi ;) Hon behövde komma till lite butiker och frågade om ja kunde köra så ja kom ut lite ;) Tur hon va med mig för hon hjälpte mig mkt med Melinda ;) Tack så mkt för idag Mimi ;) Blev Väla en runda samt NetOnNet ;) 
 
 
 
Melinda hittade sin lekhörna snabbt på NetOnNet =P Hihi ;) 
 
 
 
 
 
 
Varning för hög mysfaktor bild nu ;) 
 
 
 
 
 
 
Detta är en typisk mys stund här hemma ;) En bebis på vars en sida av mig och massa mys ;) Har plats till en i mitten som tur är så när Knoddas kommer så finns där en plats kvar ;) 
 
 
 
Melinda verkar va mkt mkt bättre i magen idag ;) Dock höll jag henne hemma från dagis idag pga hennes lösa mage då det verkade va influensa. Allt tyder på det men idag va d inte lika löst ;) Hoppas hon bara fick en mini släng influensa ;) Hon har fått majsvälling nu dessa 2 dagarna samt mkt banan vilket hon älskar för att kunna få lite bukt på magen iaf ;) Undrar om det gjort susen eller om magen blivit bättre själv =P Kör på majsvälling imorn med iaf sen får vi se va som sker ;) 
 
 
 
Välkommen November månad                          c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0