Kusinmys och bus ;)

Körde till Munka igår till min ena bror med fru och familj ( Roger, Lina, Liam, Lova och Milo )Blev mkt kusinmys och massa bus ;) Melinda och Lova har verkligen hittat varandra nu och dem leker så himla fint ihopa och har riktigt kul med varandra ;) E så himla kul att se och jag njuter så att se dem leka så fint ihopa :) D tar mig tbx till tiden då vi umgicks med våra kusiner ;) Vi 6 syskon har umgåtts mkt med 2 kusiner till oss, Richard och Helena och vi har haft så sjukt kul ihopa ;) 
 
 
 
 
 
 
Mormor/farmor och Morfar/farfar va hos dem en runda med igår och hade mys med barnbarnen ;) Dem bor tvärs över gatan till Roger & Lina ;) Här har vi Mamman min med Celina och kusinen Milo ;) 
 
 
 
 
 
 
Zazzi låg bredvid Celina igår och hade mys ;) 
 
 
 
 
 
 
Dessa byxorna köpte jag för väldigt längesen till Melinda och nu sitter dem nästan bra på henne ;) Dem e lite för långa än tyvärr men snart så ;) Tuffa Hippie Mellis ;) 
 
 
 
 
 
 
Tack än en gång Familjen Gullberg för en underbar dag/kväll ;) 
 
 
 
Idag har vi suttit på Barnakuten för Melindas räkning då hennes hosta och rosslande lungor mm inte ger sig efter 3 månaders tid. Förkylning har vi fått som diagnos samt hostmedicin men nu fick vi bäättre besked och d e luftrörskatarr. Stackars Melinda =( Jag har haft det och vet hur tufft d e att andas så jag lider med henne =( Har fått en mask att andas in i samt Airomir så nu ska vi får bukt på detta och skulle det inte ge sig får vi utskrivet kortison eller ngt annat som ja inte minns namnet på =O Hon blir så andfådd när hon håller igång lilla stackars Melinda och sover knappt om nätterna och bara hostar och hostar och är ledsen, arg och helt oregerlig så nu hoppas vi på att få tbx vår glada Melinda igen ;) 
 
Vi satt i samma undersökninhgsrum ( rum nr 3 ) som vi satt i med Melinda när hon va 1 vecka gammal när vi kom in med Stafylokocker till akuten. Så mkt gemensamt mina döttrar har redan med samma rum på BB och nu detta rummet och Celina blev 1 vecka gammal idag och Melinda va med 1 vecka gammal när hon va i det rummet ;) Ödet säger jag bara ;) Hoppas det bådar gott när d är Deja vu med saker och ting med Melinda och Celina ;) 
 
 
 
Lite systermys blev d på akuten ;) Satt där i 6 h ca =O 
 
 
 
 
 
Celina den fina i pappas famn ;) 
 
 
 
 
 
 
Melinda sover så dåligt så hon va så trött så hon somnade ett bra tag i vagnen så sött ;) 
 
 
 
 
 
 
Full rulle va det på Melinda på sjukhuset med rally i korridoren med massa hostande och lek med rutschkanan och in på undersökningsrummet och allt =) Gick faktiskt ok att va där så länge med vår Huligana märkligt nog ;) Skönt så man slapp en riktigt omöjlig Mellis mm. 
 
 
 
Super trötta e vi allijoppan och Per fixade tacos till middag och diskade och fixade upp i köket och nu har han badat med Melinda och Celina har fått mat så nu ska bara jag duscha om en stund sen så kan man koppla av helt och bara mysa ;) 
 
 
 
Saturday night                             c",)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0