Julkläder inköpta ;)

Ikväll ska dem ha Julspel på Melindas Dagis på Sundspärlan så det ska bli kul att se vad hon kommer göra på scenen ;) Fick eld i rumpan med att köpa julkläder då dem skulle ha ngt juligt på sig vid uppträdandet ;) Det blev en tur till Väla för mig och Celina ;) 
 
 
 
Finns inte små tomteluvor till Celina nånstans MEN jag gick in i butiken "Build a bear" och såg en tomteluva som e gjord för dessa små nallarna som passade perfekt på Celina ;) 
 
 
 
Min tomtenissa ;) 
 
 
 
 
 
 
Lite byxor blev d med till töserna då där e få byxor som passar dem båda så Celina fick 2 par och Melinda fick 1 par ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och här är Melindas tomtedräkt och bilden under är Celinas tomtedräkt ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Celina hade 3 par strumpor så det blev dessa till henne med igår ;) 
 
 
 
 
 
 
Unnade mig ett Yankee candle ljus med lite julig doft med igår ;) Tyckte ja förtjänade det ;) 
 
 
 
 
 
 
En napphållare samt en napp blev det med till Celina ;) 
 
 
 
 
 
 
Va bara tvungen att sätta lilla Celina i Melindas dock sulky igår ;) SÅÅÅÅÅÅ SÖTT ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hittade en liten julklapp till Melinda med på TGR ;) 
 
 
 
 
 
 
Fick ett glatt besked igår från fröknarna på dagis ;) Per e pappaledig året ut så då får inte Melinda va på dagis och d e trist då hon älskar att va på dagis och hon behöver lite dagis då hon är så aktiv. Dem tyckte d va trist att hon inte skulle komma förrän nästa år så dem sa till mig att dem ringer upp mig snart. Efter 5 min ringde dem och sa att dem har pratat med chefen och hon tyckte med att Melinda skulle gå sina timmar där ändå ;) 
 
 
 
Åh va jag blev glad för Melindas skull ;) Helt underbara är dem på hennes dagis!!! Då dem va så snälla så köpte jag lite presenter med till dem igår som tack som dem ska få ikväll till Julspelet ;) Dem 3 fröknarna samt chefen ska få vars en nyckelring ;) Fröknarna ska få vars en nalle och chefen ska få skon ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag röja här hemma medans Celina sussar                                c",)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin - mamma till Savannah

Vad fina saker du köpt :)

Svar: Tack ;)
MalinOpel

2012-11-28 @ 19:20:58
URL: http://Elinorsdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0