Skakar galler =P

Igår va jag och Melinda med syrran och Johan ;) Dem hämtade upp oss och vi körde till Pålsjö skog till ett våffelhus för Kajsa ville ha våffla =) Riktigt fint är där i den skogen, bara massa bok skog och mysigt ;)

Vädret igår va inte så varmt men helt plötsligt låg tempen på 16 plus när vi va här i skogen så det va skönt att sitta där en stund ;)
Sen blev det hem till dem och ha mys och äta god middag ;) Det blev stekt laxfile med potatis och sås ;) Yummy ;) Ja gillar inte fisk direkt men lax och torsk kan ja äta ;) Dock inte gravad lax för d e inte gott alls =P
Då dem har hund så har dem barngrindar uppsatta i huset och det e kanon när Melinda kommer så behöver man inte springa efter henne stup i kvarten ;) Så hon stod och skakade galler lite då och då och hade jättekul =)
En livsfarlig krokodil härjar i dammen hos syrran och Johan =P
Nu hoppas vi bara att vi får tillbaka det fina vädret vi hade förra veckan så man kan va ute och njuta med Melinda lite här och var ;)
Har lite planer nu i Maj. E bjudna på dop och vi ska kolla på Melindas modellbilder snart ;) Ska bli kul att se hur dem blev och få hem bilderna ;) Har bokat tid nu på verkstan till min bil då Per har kört emot en mur så den måste lackas och fixa ut bula och nytt glas bak på ena lampan mm. Jag har ALDRIG repat eller varit emot med min bil och jag har haft denna sen 2007 och det är en 2004 så repar han den pang bom! Män som påstår att kvinnor inte kan köra bil! a har bara kört på ett vildsvin och ett rådjur med den men aldrig vållat skador pga min körning rent allmänt. Vilt e tyvärr lätt hänt =/ Ska lämna in den 11 Juni på min födelsedag så d ska bli skönt med en hel bil ;) Ska ha en ut och in rekond på den sen med efter den lackats ;)
Ge mig värme ge mig sol                         c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0