Melinda har 39 graders feber =(

Tyckte väl att hon va gnällig och mammig och av banan idag men nu vet ja varför. Tyckte hon va väldigt varm nu på sena eftermiddagen så jag tog tempen och hon hade 39 i feber ju den lilla stackaren =(

Hon somnade så gott i min famn efter en välling nu på sena eftermiddagen ;) Hon blev plötsligt som ett spädbarn som låg stilla i min famn och bara myste till det till sömns <3
Och här har hon knoppat in efter sin kvällsmat dvs vällingen och alvedonen ;)
Stackars Mellis =( Hoppas d e tänder som spökar så hon mår bra igen imorn och e Huligana igen ;) Ska på bebisträff imorn så det blir inställt för min del om hon har feber imorn. Får bli hemma mys istället då och ta hand extra om lilla Melinda ;)
En kopp Chai på detta och mys med kisarna                        c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0