Kingelstad nästa ;)

Idag åkte jag och Melinda tåg till Tågarp och blev hämtade där av Micke då dem bor i Kingelstad ;) Har haft en super mysig dag där idag ;) Per jobbade så vi tog tåget ut ;)
I väntan på tåget ;)
Sussar sött på tåget ;)
D blev minsann fint väder idag så vi satt nästan ute hela dagen och njöt medans Melinda och Eric sussade så sött i vars en vagn ;) På kvällen blev d grillat med potatis sallad och lite annat gott * mums *
Melinda i det nyklippta gräset ;)
På perrongen i Tågarp i väntan på tåget hem =)
TACK FÖR EN UNDERBAR DAG LENA, MICKE, JONATHAN OCH ERIC ;)
I förmiddags hann jag dammsuga med Melinda i släptåg =P Hihi ;) Varför köpa en lära gå bil när man kan haka på dammsugaren? =P
Blev klart en liten bit macka till förmiddags fika för Mellis ;)
Nu ska jag natta Melinda efter en heldag ute på landet med lantluft så då lär ja natta mig själv med sen minsann =P Underbart att va trött för att man varit ute och igång ;)
Älskar vår Mellis                             c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0