Sovis dag =P

Jisses som jag och Melinda har nannat ihopa idag ;) Minst 2 timmar per lur och 2 ggr idag ;) Va så sjukt trött och som tur va så va hon med tröttis ;) Hade såååå mysigt med henne på mig och vi sussade så sött ;)

Har flängt i 2 dagar så sömnen tog ut sin rätt nu plus att Melinda har nu i ett antal nätter somnat kl 24 mellan oss i vår säng och vaknat kl 7 samt knappt sovit på dagarna så man har varit duktigt slut =P

Men peppar, peppar ta i trä! Ikväll knoppade hon in kl 20! ;) Wii! Kan hon ha gått tillbaka till sina vanliga rutiner tro? ;) Hon e väldigt hård i magen med trots att ja trattat i henne massor med katrinplommonpure samt päronpure. Lilla stackaren skriker ngt sjukt mkt när hon ska göra sitt behov och blir så sjukt ledsen =( Ska köpa Lactulos imorn och ge henne för att se om d hjälper henne. Fick d som tips av BVC. Hjälper inget får ja gå till BVC med lilla älsklingen.

Har haft en supermysig dag och bara legat på soffan när man inte busat och lekt med Melinda klart och sussat ;)

Säljer vår gamla vagn nu med förresten ;) Intresserade så hör av er här ;)



TEUTONIA Mistral 2004 med luftdäck samt vändbart handtag ;)

Tyckte jag hörde sängen kalla på mig nu                      c",)

Kommentarer
Postat av: Emeliie

Hej alla fina! Jag hoppas ni kan klicka din in på min blogg och vara med i kampen om att en underbar mamma ska få tillbaka sin son. Du kan läsa allt som hänt om du klickar in dig på kategorin namninsamling och därefter så står hela hennes berättelse om vad som hänt och därefter har jag startat en namninsamling. Hoppas du hjälper till! http://emeliitaah.blogg.se/

2012-03-08 @ 23:47:26
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0