Mys med moster och kusinen ;)

Igår va vi iväg till Melindas farmor en runda först och drack lite kaffe och snackade skit ;)





Vi hade kvällen bokad till syrran, Johan och Dino så vi passade på att köra inom Farmor Sirpa först ;) Melinda visade sina färdigheter med att krypa, dra sig fram ;)

Sen blev d till syrran för god middag och mys med Mellis och kuin Dino ;) Per och Johan spelade Tennis en timme i Bjuv och ja och Kajsa förberedde maten medans Melinda åt upp gurkan vi skulle ha till maten *hehe* Hon älskar att ha en bit gurka och suga, tugga på ;)

Kung Dino ;)



Melindas extrafamilj ;)



Och här e Dinos extrafamilj ;)



Per och Johan grillade kycklingfile så det blev Pommes och god Sallad till det ;) Grillat e så sjukt gott ;) Längtar till sommaren till grillat och värmen och bada i pooooooolen ;)

Hämtade ett paket igår där ja beställt kläder till mig och Mellis ;) Här e Mellis kläder ;)







Och jag fyndade 2 st klänningar för en gångs skull köpte ja ngt till mig själv men ja behöver nytt då ja rensat min garderob totalt men Melindas kläder går före ju ;)





Båda klänningarna satt riktigt snyggt med så det va lyckat minsann ;) Älskar deras fina klänningar! Bra pris och snabb frakt minsann ;)

Nu inväntar vi bara värmen                             c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0