Lite blondie i väntan på sommaren ;)

Min ena bror Tobbe och hans kompis Tobbe va här igår och ja färgade håret på Tobbe nr 2 dvs inte den Tobbe som e min bror utan min bror Tobbes kompis Tobbe ;) Hängde ni med? ;)

Tobbe 2 ;)



Blev lite färg över så ja slängde in lite i min lugg ;)







Sen resten av blonderingen får sommaren sen sköta ;)

Idag har ja och Melinda sussat ihopa i 2½ timme på soffan och haft massa mys ;) Hon e så mysig när hon inte e så rörlig vilket hon jämt e annars men idag va hon så lugn och mysig ;)

Zazzi har såklart hittat sin viloplats även i denna vagnen =P



Älsklingen jobbar sin tredje dag nu sen e han ledig imorn sen jobbar han tre dagar till sen ledig i en vecka ;) Ska på Melindas kusins 2 års kalas i helgen men annars har vi inget mer planerat och vi ska bara ha mys ;)

I Love My Life                           c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0