BARNVAGNSMARSCHEN!

Idag gick jag och Melinda med i "Barnvagnsmarschen" som står för att minska mödradödligheten i världen mm annat relaterat till mödrar. Vi blev ett gäng på 25 vagnar tyckte jag dem sa och jag kände en, Emilie som kom med Maya sen mötte ja upp med en annan tjej där Jasmine med sin Alexander som ja lärt känna via en Facebook sida ja skapat "Vi som fick första barnet 2011" Hade väldigt trevligt på den gångturen här i Helsingborg ;)



Melinda sitter i sin vagn näst längst ut till vänster ;)



Melinda till vänster och Jasmine med sin Alexander till höger ;)





Efter denna trevliga gångtur så studsade jag in på H&M där ja hade en 100 kr check att handla för så det blev detta till Melinda ;)

Favorit i repris ;)



Och detta söta setet va bara så sött så det blev detta med ;)



Sen begav vi oss till min kusin Helena och deras son Benjamin som nu är nästan 15 månader gammal ;) Blev där i 5 timmar och satt och pratade massa och hade trevligt med dem små liven ;) Va tvungen att prova dessa byxor i strl 80 på henne och dem va som väntat toklånga men gud va söt hon blev i dem vår lilla stjärna ;)



Melinda e så duktig på att ta sig fram och nu lyfter hon rumpan och bennen många ggr och börjar minsann få in tekniken ;)

Varje framsteg så klappar mamma och pappa hjärtat massor och vi kan inte sluta upp med att va så glada över vår älskade Melinda ;) Hon är vårt liv, barn är vårt liv ;)

Tror ni inte att det snöade när man vaknade imorse? =( Suck =( Men som tur va så försvann det fortare än det kom men ja lyckades knäppa en bild =P



Ha en skön Internationella kvinnodag                          c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0