Tand 3 och 4 på G ;)

Nu vet ja varför hon e gnällig med burkmat och hade feber en kväll! Tänder på G ;) Upptill har hon 2 på väg nu ;)
Idag har jag och Melinda varit hos en vän, Jasmine och deras son Alexander som föddes 28 dec förra året och umgåtts halva dagen ;) Han e så söt Alex ;) Har haft en riktigt skön dag idag ;) Tack Jasmine ;)
Lite bebisbilder på våra sötnosar ;)
Fick en bild på deras hund Paris med när hon låg i mitt knä ;) Min tjocka mage syns med på bilden =P
Vädret nu på kvällen blev fint och varmt ;) Ca 18 grader och sol visade termometern ;) Vi gick en runda med våra bebisar ;) Vid ett hyreshus vid hennes område hade dem planterat dessa fina växter längs hela väggen ;) Lavendel och det fina gröna bakom ;)
Numera så håller Melinda sin flaska helt själv när hon dricker sin välling ;)
Jasmine hade en låda med kläder hon hade som liten och ja fick plocka vad jag ville så detta fick jag av henne ;) Söta Vintage plagg minsann som passar bra nu i modet och allt med ;)
Nu middag sen sussa                                       c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0