Syrrans 30 års kalas/fest!

Då va syrran gammal tant ;) Hon blev 30 den 1 Juni så festen/kalaset blev av igår ;) Vädret va ingen hitt men ett stort partytält samt uterummet gjorde susen ;)

Av oss fick hon 2 smycken, berlocker med karbinhake som hon gillade ;) Ja fyller år den 11 Juni så Kajsa, Johan, Tobbe och Vanja hade köpt en fin present till mig och ja som sagt att ja inte fyller och att vill nån köpa ngt så köp till Melinda eller till Knoddas som ligger i magen ;) Fick denna fina lila klockan ;)
Och här några få kalasbilder ;) Hade mest koll på Melinda på kalaset så d blev inte mkt bilder samt att man va social med dem som fanns där ;)
På sista bilden syns mina 3 småbrödrar av mina 4  ;) Till vänster sitter Linus med sin tjej Pauline ( näst yngst ) sen Jesper ( yngsta brorsan ) sen Tobias ( näst äldsta brorsan ) med sin tjej Vanja ;) E sällan man får sina syskon på bild minsann =P Får ta nån syskonbild sen när jag och Lina har kalvat ;) *hihi*
Tack för igår sis                          c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0