Midsommar hos mina päron ;)

Midsommar firades i Munka hos mina päron ;) Syrran, Johan och brorsan Linus med sin tjej Pauline va med där ;) Som vanligt regnade midsommar bort och vid 19 tiden på kvällen blev d klart och fint väder med sol. D va ju så dags =P Men bättre sent än aldrig ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vår stora midsommar stång =P 
 
 
 
 
 
 
Den stora köttbiten va till Per och dem 2 små va till mig och Melinda *hehe* 
 
 
 
 
 
 
Roger, Lina, Liam och Lova kom förbi en runda sen när dem kommit hem så Melinda lekte lite med Lova ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag och Vår Underbara Mellis <3
 
 
 
 
 
 
Hon va så fin i son söta lime gröna klänning ;) Diademet åkte av och ja hade det visst runt halsen här ser jag *hihi* Hon e så sjukt söt i sitt diadem ;) 
 
 
 
Vill tacka alla sörjande för en 3vlig dag/kväll denna midsommar ;) Trots regnet hade vi kul och satt ute i fylletält och åt ;) 
 
 
 
Glad Midsommar                                c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0