Melinda e ute och går med mig ;)

Blev så fint väder idag på eftermiddagen så jag och Melinda gick en runda vid ankisarna och efter det gungade hon en runda ;) Gick sen upp till lägenheten och tog ut hennes fina gåbil så hon kunde gå ute ;) Det uppskattades ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Denna klätterhortensian luktar så underbart!!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu när hon äter så biter hon i skeden och gör en rolig min *hihi* Dock e minen värre än denna bilden ja hann inte få bild på det =P 
 
 
 
 
 
 
Efter en lång stund ute i d fina vädret så somnade hon såhär konstigt på mig ;) 
 
 
 
 
 
 
Nu ska Mellis natta                              c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0