Linus student!!!

Jahapp. Då har näst ynfsta brorsan tagit ett steg ut i vuxenlivet ;) Igår tog han studenten! Grattis än en gång älskade bror ;) Vädret hade han ingen tur med =( Himlen öppnade sig 13.30 och slutade regna vid 16 tiden och det kom fler skurar på kvällen. Jisses som det vällde ner regn! Dyngsura va vi allihopan! Även Melinda lyckades bli blöt =P

Fick denna bilden som hastigast när han precis sprungit ut och den blev minsann bra ;)
För Linus har tagit studenten för Linus har tagit studenten för Linus har tagit studeeenten! Fy fan va han e bra!
Väl hemma i Munka så matade Gammelmummo Melinda när hon fått torra kläder på sig ;)
Synd vädret va så dåligt nu när dem fått upp poolen =P
Några gästbilder ;)
Linus och hans tjej Pauline ;)
Blev mkt intryck för Melinda så hon sussade ett tag på verandan ;)
Melinda vid matbordet ;) Stod en stol under klämmestolen så hon kunde ställa sig upp den lilla Huliganan ;)
Lova va nyfiken på mina bilder i min telefon så ja tog ett kort på henne ;)
Jag med vår Huligana ;) Per jobbade så han kunde inte närvara på festen =/
Lova ville mysa med Melinda såklart ;) Morfar/Farfar syns på sidan på första bilden ;)
Poolen och partytältet ;) Satt ute hela kvällen i tältet ;)
Då det va så sjukt blött ute så fick ja gå in med Melinda ibland så hon kunde krypa av sig och va igång ;) Denna damen kan inte sitta stilla länge och blir vansinnig om hon inte får röra sig lite fritt =P
Tog inte fler bilder än såhär då ja hade fullt upp med Melinda och va social mm. Va en trevlig dag/kväll trots skitvädret ;) Tur vi hade fylletältet ;)
På morgonen igår va jag, Melinda och en kompis till Per Mange iväg och fick rakat mina kisar ;) Dem får så sjukt mkt tovor trots att man vårdar dem samt att det blir så varmt i vår lgh att dem bara ligger som 2 kollin och inte orkar ngt alls =( Dem mår så bra av att få bort sin toviga päls och va svala när d blir hett i vår lgh. Blir helt andra akriva mysiga katter ;)
Detta e BARA hår från Calibra ( han har sjukt tjock och tät päls )
Zazzi under rakning ;)
Dem bara ligger och njuter och kurrar när dem blir av med sin päls ;) Jätteduktiga är den små älsklingarna ;) Jag va med när Calibra rakades då hans päls e värst sen bytte vi så jag hade Melinda så va Mange med när Zazzi rakades ;) Ja aktiverade Melinda häruppe ;)
Nyrakade och välmående kisar ;)
Calibra ;)
Calibra till vänster och Zazzi till höger ;)
Och mamman Zazzi ;)
Verkar bli soligt väder idag så vi ska nog ge oss ut sen ;) har en nerv i kläm vid svanken så ja kan dåligt gå och ont gör det så jag får se va d blir idag ;)
Student 2012 = Linus                              c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0