Lämnat stuffs i Bjuv ;)

Har varit hos Pers mamma idag en runda och lämnat kattlåda, kattsand och kattmat ;) Kisarna ska bo där en vecka när vi är i Finland så nu e d bara kisarna som ska dit sen ;) 
 
 
 
Jag, Melinda och Pers mamma Sirpa gick ner till Sibylla och åt lite god mat och Melinda fick lite fanta och d gillade hon misann och som hon rapade därefter *hihi* Hon skulle ha min dricka mot alla odds så hon fick lite i sin flaska ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hos sin farmor Sirpa så leker hon bla med en träkorg som ja va tvungen att slänga på hennes huvud men ja hann precis få en ja va ska man säga bild på det *hehe*
 
 
 
 
 
 
Melinda va så kelsjuk imorse och ville mysa i massor med mig och kelade massor med Zazzi med genom att hon låg med huvudet på Zazzis mage när Zazzi låg i mitt knä ;) Så sött va det men ja missade att få en söt bild på det men ja fick denna bilden iaf när hon ligger bredvid Zazzi ;) 
 
 
 
 
 
 
Äntligen idag fick vi vårt nya soffbord i Ek från Ekeby möbelaffär ;) Blev minsann snyggt ;) Litet sött bord men behöver inte ha större för då samlar man massa skit där =P Å andra sidan så kan vi inte ha ngt alls på bordet numera då Melinda Huliganan ska ha allt så där e bara nån leksak mm där som oftast =O 
 
 
 
 
 
 
Soft kitty, warm kitty
little ball of fur
Happy kitty, sleepy kitty
purr purr purr                                                            c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0