Igår va d 10 år sen bilolyckan =(

10 år sen. Helt sjukt så fort tiden går! Smärtan i min rygg gör sig påmind ofta från bilolyckan och tankarna och alla minnen från tiden vi hade ihopa. Richard Sorsa du finns alltid i våra hjärtan <3

Bilder på bilen hur den såg ut, 12 Juni 2002 Kl.00.45 skedde olyckan...
Och i tidningen... Detta e bilder från min stora klippbok med allt om bilolyckan.
Har så ont i nerven som är i kläm och va på massage igår och det känns minsann idag =P Hoppas ja kan få rätt på den snart så ja kan gå och va aktiv vilket ja alltid är sommartid ;) Tack Lina Sikström för massagen! Ja återkommer så ja får min kropp i schack för här e d ja som bestämmer! ;)
Syrran passade Melinda i 3 h när ja va iväg på massage så ja kunde koppla av helt ;) Underbara Jeckan lånade mig deras reservbil igår så ja kunde ta mig runt till det ja behöver tills min bil e klar från lack ;) Tack min underbara vän!!!! Är skyldig er en jättetjänst som ja betalar så fort ni behöver min hjälp <3
Öldrickande ska börjas i tid tycker Melinda minsann =P
Och här sussar hon i lånebilen från Jeckan så sött ;)
2 sussande bebisar ;)
Va en sväng på Väla igår med syrran en runda. Ja tappade min näspiercing då den fastnade i en handduk hemma och ja kunde icke hitta den så det blev en ny i 18 K guld klart med vit cz sten ;) Köpte 3 söta berlocker med till Melindas Tomas Sabo armband ;) Så nu är det hjärtat ( som ska graveras ) en stjärna, små bebis skor och en snäcka på armbandet ;) Hon är min snäcka, stjärna, min bebis och mitt hjärta ;)
En ängel flög förbi,
mot himmelen så fri.
Men lämnade sitt leende,
på vår jord                                        c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0