Bilen hämtad från lack!!!

Äntligen e min bil hel och fin igen ;) Underbart!!! Nu ska vi bara få en rekond på den både in och utvändigt sen så ska den hållas fin därefter! Ja har alltid städat och tvättat mina bilar varje eller varannan vecka men d har inte blivit av nu då Per har den som mest och män vet inte va städa är!
Körde till Munka sen när ja hämtat min bil med brorsan Linus hjälp ;) Tack Linus och tack Jeckan än en gång för lånet av bil sålänge ;)
Kusin Lova kom ett tag till mina päron så hon gungade Melinda i denna antika ( nästan ) Hokus Pokus stolen ;)
Efter mkt bus med mormor och med kusinen Lova så behövdes en liten lur ;)
Denna bilden ÄLSKAR jag ;) Är tagen för många år sen när alla våra 4 brödrar körde Motocross ;) Denna hänger på väggen hos mamma och pappa ;)
Från vänster och i åldersordning har vi Roger, Tobias, Linus och sen Jesper ;)
Fick tag på en sjukgymnast så nu 10.45 har jag en tid! Wiiiiii! Hoppas dem kan få rätt på mig!!!
Hej svejs                          c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0