Besök hos sjukgymnast!

Va hos sjukgymnasten idag och fick stretchövningar samt att ja ska försöka gå så mkt ja kan för att få bukt på denna "fejk ischias " som ja har i kläm. Nu ikväll i nån timme va d borta så ja kunde gå normalt mm! Skumt och ja hoppas det försvinner helt snart innan ja får krupp på riktigt!

Va en snabb runda på Väla då Per fått för sig att köpa Playstation 3. Jag och Melinda e inte alls intresserade av det så vi lekte lite på en plätt där Lekia ställt ut lite leksaker mm som reklam ;)
Efter en massa lek och bus samt att hon kröp långt iväg då och då inne på Väla bland alla som sprang runt där så fick vi gå ut och ta en paus och dricka lite ;)
Just nu mår ja inte så bra varken psykiskt eller fysiskt så ja försöker härda ut och tänka på vad som ska ske i mitt liv och försöka få rätsida på det. Borde vara lycklig för det ja har vilket jag är men mår dåligt pga diverse faktorer som ja inte drar upp här. Jag är en glad, sprallig och trevlig tjej normalt men nu e ja inget vidare alls =(
Nu ska ja somna in                      c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0