31 idag =P

Har spenderat dagen med Melinda och mamma på Väla ;) Tack mamma för idag ;) Behövde ditt sällskap ;) Då blev man 31 idag minsann! Blev lite nytt i klädväg till mig på Väla idag ;) Tack för pengarna ;) Ni vet vilka ni är som gett mig pengar ;)

Underbara Melindas fick detta söta diadem ;)
Av Per fick jag denna trådlösa musen till min dator! Mörklila metallic klart ;)
Per inhandlade en 55 tum tv. Dem rika dem kan!
Middag idag blev pizza och jordgubbar till efterrätt för mig ;)
Lämnade min bil på verkstad imorse till lack då Per kört emot på 2 ställen med den =( Dem påstår att kvinnor inte kan köra bil! Haha! Ja har enbart kvaddat ett vildsvin och ett rövdjur. Ja har ALDRIG skadat min bil på annat sätt aldrig! Och ja har haft denna sen 2007! Så vi e bil lösa nu och Per jobbar i 3 dagar så nu måste han cykla i ur och skur ;) Hehe ;)
Min nerv som e i kläm i svanken har blivit ännu värre och spridit sig till nedre delen av ryggen så nu kan ja knappt gå..... Vilken rolig födelsedag ja haft då =( Hoppas på att hitta skjuts samt barnvakt imorn så ja kan få massage så ja kan gå och röra mig. Får bli inne och hemma tills min rygg/svank e fixad då det är så illa =(
Happy Birthday to me                              c",)

Kommentarer
Postat av: J

Grattis på födelsedagen :) men tror inte du kört på ett rövdjur med bilen iaf HAHA!! ;)

2012-06-12 @ 01:33:49
Postat av: MalinOpel

Hehe ;) va ett Rådjur men va bara tvungen att skoja till det =P Hihi ;) Tack så mkt ;)

2012-06-12 @ 10:34:28
URL: http://malinopel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0