10 mån kontroll ;)

Har haft ganska varmt ute idag med knappt 20 plus grader och sol ;) Det du! D har inte hänt för ofta här i Skåneland =P Självklart hade jag en tid till BVC 15.45 så ja kunde inte bege mig iväg till nån med Melinda då d va en sån dum tid =( Men vi va ute och gick ner till hennes ankisar iaf ;) 
 
 
 
Va på 10 mån kontroll med Melinda idag och hon vägde nu 10.3 kg och va 75 cm lång ;) Växt 3 cm på 1 månad och gått upp 200 gram ;) Så nu äntligen så ligger vikten lite still iaf ;) Hon e mullig men ja e rädd hon ska bli för mullig men d reder sig nu då hon rör sig mkt ;) Man e bara så över nojjig =P 
 
 
 
Va lite dålig uppslutning här på detta stället minsann =P 
 
 
 
 
 
 
Här på detta stället va d mkt bättre uppslutning må jag säga ;) 
 
 
 
 
 
 
Satt ett tag på gräsmattan med utanför oss och njöt och pratade med lite grannar som med va ute med hundar och barn mm ;) Melinda passade på att mecka vagnen ( Va som nu va fel med den d vete sören dock =P ) 
 
 
 
 
 
 
Hamnade bakom denna bil idag =P Snyggt namn på företaget =P 
 
-Vart jobbar du? ;) 
-Ja jobbar på VRAK ;) *asg*
 
Nummerplåten e ganska rolig därtill *haha*
 
 
 
 
 
 
Detta är ingen craving som jag har utan jag har alltid älskat äta macka med smör sen banan på *mums* E så sjukt gott alltså! Yummy ;) Prova vet jag ;) E sjukt gott! Älskar med en god tekaka med majonäs och makrill *slurp * 
 
 
 
 
 
 
Meow fellaz                                        c",)

Kommentarer
Postat av: camilla

Min tjej vägde 10150 gram å var 75,5 cm lång på sin 13 månader kontroll, vilken skilland på barnen =)

om du vill läsa min blogg så kan du skicka mejl til mig så skriver ja till dig om den :)


Svar: Ja d e verkligen skillnad på barn minsann ;) Hon har växt 3 cm nu på 1 månad och gått upp 200 g ;) Ibland springer dem ifrån med längd och vikt mm och ibland står d still =P
MalinOpel

2012-06-29 @ 15:13:48
URL: http://blevmorsa2011.bloggplatsen.se/
Postat av: Camilla

jo :) jo de är mkt i längden :) Ella går upp minst 100-300 på en månad å längden bara några cm :) men från sin 1 år dags vägde hon 9270 så hon hade nästan gått 1 kg på en månad så då blev man lite stolt hehe :)

2012-07-01 @ 19:52:37
URL: http://blevmorsa2011.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0