Sörjer Calibra hos syrran och på Hbg festivalen

Tung dag igår och idag är det inte lättare alls =( Usch va ja gråter och saknar Calibra sjukt mkt =( Hoppas han vet hur mkt jag älskade honom. Hans lillebror Turbo tar hand om honom i kise himlen <3 
 
 
 
Åkte som sagt till syrran sen på dagen och tillbringade den där med Mellis ;) Vi badade och hade mys innan vi stack in till Helsingborgs festivalen som började igår.
 
 
 
Tack syrran Kajsa för allt stöd igår och för allt stöd du ger mig <3 Andra gången du e med mig och säger hejdå till en av mina katter så jag ligger risigt till när det är Dinos tur =P 
 
 
 
Här vattnar Mellis singeln istället för att fylla på dammen med vatten =P 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hon va fascinerad och drog i slangen och vattnade allt och lite till och skrek : OOooooooo ;) Älskade barn ;) Hon e så påhittig och helt underbar Vår Melinda ;) 
 
 
 
Inne på festivalen åkte Melinda 2 karuseller minsann ;) En med mig och en med sin Moster Kajsa ;) Helt chockad va hon men hon flinade emmellanåt och tyckte det va kul ;) Fanns ju så mkt runtomkring henne så hon va så desorienterad många ggr =O 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Så söt hon va på motorcykeln och hon satte sig och tog tag i handtagen som man ska göra ;) Som hon flinade när hon åkte förbi mig och Per när hon åkte i denna ;) 
 
 
 
På hemvägen fiskade Per upp en leksak till Melinda i ett stånd så hon fick en liten orm ;) Snakey 2 får denna heta då hon har en Snakey redan ;) 
 
 
 
 
 
 
Carpe Diem                                   c",)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0