Sommaren e kommen!!!

Hela gårdagen spenderade jag och Melinda i Munka hos min bror Roger med hans fru Lina och barnen Liam och Lova ;) Underbart väder hade vi igår med massa värme och mkt sol ;) Melinda och Lova badade så sött i deras minibalja ;) Helt underbar blev denna bilden på dem ;) Ända mot ända kan ingenting hända ;) 
 
 
 
 
 
 
Älskade kusiner <3 
 
 
 
Liam körde runt i sin fina traktor och Melinda åkte med själv sen åkte hon med Lova ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fyndade en massa kläder till Melinda hos min bror och fru då dem hade lite loppis ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tack för fina fynd kläder Lina & Roger ;) 
 
 
 
Idag vankas det kalas för Lina och Roger då dem fyller år med 1 månads mellanrum så slår dem ihop det ;) Åker nog tidigare till Munka och badar ipoolen hos mina päron innan kalaset ;) Dem bor rakt över mina föräldrar ;) Lite som Alla älskar Raymond stuket *Hihi* Dock e vi helt normala familjer jämfört med den serien *vissel vissel* 
 
 
 
Sola lugnt idag                        c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0