Puh va jag har röjt idag!

Försöker få vårt hem att likna ett hem så jag har röjt en del idag i vår walking closet samt i en annan garderob och städat allmänt. Tar en jävla tid att göra sånt själv och jag har en hel del kvar att fixa =P Men ska fortsätta imorn ;) Ska sätta ihop spjälsängen imorn iaf och röja lite till här och var ;) Per har 4 såna stora blåa IKEA kassar med skit och dvd mm som han ska gå igenom och få ordning på som nu ligger i barnrummet och tar plats så ja hoppas han fixar d snart annars e ja sugen på att slänga det för d e inte mitt skit och ja hade slängt allt om ja fått bestämma ;) 
 
 
 
Han har iaf tagit hand lite om Melinda idag när ja städat och gett henne middag så det är ju positivt ;) Han e så inne i tv spel nu så han bara sitter och fiser som oftast och ja fixar i princip allt hemma. Jag vill ha ordning och rent och fint men e svårt att få allt fint på en gång själv med en Huligana i rumpan *hihi* så det tar sin tid. Män kan inte städa och röja ordentligt heller så man får göra om saker och ting ofta så ja gör d hellre själv eller med nån som kan göra rent och fint ;) 
 
 
 
Hittade ett golv i garderoben idag minsann =P 
 
 
 
 
 
 
Mitt emellan röjandet tog ja en vilopaus och Melinda va med trött så hon och Zazzi nattade i 1½ timme på mig ;)  Min tjockis Knoddas mage tar upp nästan hela bilden dock men till vänster ser ni Melinda och till höger ligger Zazzi ;) 
 
 
 
 
 
 
Efter en dag i röj och damm och med en st Melinda som hade mat i hela huvudet efter middagen så tog vi ett välförtjänt bad jag och Melinda och hade mys ;) 
 
 
 
 
 
 
Melinda ÄLSKAR att bada i badkaret och hon tjoar och tjimmar och e överlycklig ;) Nu vill vi bara ha sommarväder så vi kan åka och bada i pool hos mina päron eller syster mfl ;) 
 
 
 
Mellisen du är mitt allt                       c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0