Mys nere i stan ;)

Har varit ett underbart väder idag med så jag och Mellis va nere i stan och träffade Lena, Micke och lille Eric ett tag ;) Satt och fikade och hade trevligt sen när dem körde så gick jag och Melinda lite här och var i stan och hon fick springa av sig i parken vid Biblioteket och på andra gröna plättar samt leka i vattenfontänen vid Biblan ;) 
 
 
 
Lena tipsade att H&M hade billiga skor så vi gick dit och ja köpte ett par cool askor till Mellis då hennes sandaler e för små redan =P 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Grymt tuffa va? ;) Me like those ;) 30 kr och har kostat 129 kr så det va ett fynd ;) 
 
 
 
Köpte denna söta Dinglisar snutten med till henne idag ;) 
 
 
 
 
 
 
Har äntligen fått tummarna ur rumpan och hämtat ut hennes bok från Biblan med idag ;) 
 
 
 
 
 
 
Och här sitter hon i parken vid Biblan och myser ;) 
 
 
 
 
 
 
Jag trodde att Melinda inte var en bebis längre men ack så fel ja hade då hon satte sig i sin sitter =P 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Va väldigt tyst imorse vid ett tillfälle och ja kunde höra hur hennes korgstol knarrade så ja tittaade efter vad hon gjorde och då hade hon krupit upp i den och satt så fint där och hade hur kul som helst ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tack för mysigt sällskap i stan idag mina vänner Lena, Micke & lille Eric                        c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0