Melinda 11 månader <3

Då e hon snart 1 år vår lilla bebis ;) Time flies! 
 
 
 
Vi firade det igår genom att åka till min Ukki & Mummo och bada, leka och basta ;) va först på 11 mån kontroll och hon va 75 cm och vägde 10.6 kg ;) 
 
 
 
Jag och min 11 månaders Melinda <3
 
 
 
 
 
 
Ukki och Mummos underbara fina hus med poolen ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I poolen va där bara 17 grader så Mellis fick bada i en balja och där plaskade hon hejvilt ;) Jag e fegis med att bada i kallt vatten så ja badade bara upp till brösten sen va d bra för mig =P 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Deras söta vovve Isa va med oss vart vi än va i trädgården ;) 
 
 
 
 
 
 
Melinda älskade att gunga i hammocken och dricka och äta kex ;) 
 
 
 
 
 
 
Och här busar hon med Mummo och ska ha hennes tidning ;) 
 
 
 
 
 
 
Måste ju utforska vart denna slangen går med =P 
 
 
 
 
 
 
Pannkaksätning!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Pannkaksmys i hammocken ville hon med ha klart med pappan sin som ölar =P 
 
 
 
 
 
 
Lite fina bilder på Ukki & Mummo samt Mellis ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
På kvällen bastade jag, Mummo och Mellis ;) Melinda älskade att basta och hon njöt i mitt knä i bastun och lekte med vatten i en liten balja ;) 95 grader varmt i en mini liten bastu så Melinda va jätteduktig ;) 
 
 
 
Utvilad efter gårdagen ska vi till syrran idag och bada pool och ägga                      c",)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0