Hot hot hot!

Underbart och grymt varmt har det varit idag med klarblå himmel hela dagen ;) Minst 35 grader i solen har vi haft iaf och poolen har legat på 26 grader hos syrran där jag och Melinda spenderat heeeeela dagen ;) 
 
 
 
Mellis med sin bästis Dino ;) 
 
 
 
 
 
 
Hon ÄLSKAR att bada i sin badring i den stora poolen och njuter för fullt ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Då det är dåligt med skugga hos dem skulle jag och Johan slänga upp den stora parasollen men hållaren knäcktes så vi lade den ner och vips fick vi en massa skugga till oss och Melinda och hon lekte för fullt med den lilla båten med vatten i ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter mkt lek och bus samt mat så blev Mellisen tröttis och somnade i mitt knä så jag lade henne på gräset och vips va Dino där och vaktade henne och gjorde henne sällskap <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Börjar tvivla på att jag behöver köpa en dubbelvagn =P Hehe ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tack för en underbar dag syrran ;) Ska dit imorn och på fredag med och bada och busa runt innan vi drar ner till Helsingborgs festivalen ;) 
 
 
 
När vi skulle hem ikväll va där nån som flög luftballong i Bjuv så vi studsade förbi där och fick lite bilder ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Melinda somnade fort i bilen på väg hem ;) Hon satt i sin första bilbarnstol då syrran körde oss hem för Per drack lite med Magnus och Oskar till nån fotbollsmatch på tv så ja fick hämta honom och bilen innan vi kom hem =P Fuller va han *ASG* 
 
 
 
 
 
 
In the sun it really is fun                            c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0