Första badet i värmen!

Va i Munka igår hos mina päron jag och Melinda ;) Planen va att städa och tvätta min bil helt men då Melinda va mammig på kvällen så hann jag bara städa allt invändigt i bilen men d e alltid ngt iaf ;) Jisses så skitig den va! Sist ja storstädade den va 1 månad innan Melinda föddes =/ Dåligt samvete har ja för det då ja alltid skött mina bilar varannan vecka iaf. 
 
 
 
Ja tog mitt första bad för i år igår hos mina päron och Melinda badade i bebispoolen ;) 
 
 
 
Min yngsta lillebror Jesper blåste upp bebispoolen på nolltid!
 
 
 
 
 
 
Vårt kakmonster ;) 
 
 
 
 
 
 
Melinda Huligana kakmonster ;) 
 
 
 
 
 
 
I väntan på att poolen skulle fyllas studerade Melinda poolen ;) 
 
 
 
 
 
 
Idag har jag varit på bebis träff hos Emilie i ett par timmar och haft riktigt trevligt ;) 4 mammor med bebisar va vi idag och Emilie bjöd på Scones och färsk fruktsallad mm ;) Tack för en trevlig dag Emilie & Maya ;) 
 
 
 
Då jag inte hann bli klar med min bil igår så fick ja studsa iväg nu på kvälen idag och tvätta min bil här i Hbg på en tvättomat ;) Dock så e inte fälgarna helt rena då borsten inte kommer in och rengör där så ja får fixa det en dag när ja e hos nån som har hus så har ja redskap själv till att rengöra dem ;) Så nu e min bil ren och fin in och utvändigt minsann och skönt är det!!! 
 
 
 
 
 
 
Har varit sjukt kvavt idag så man har blivit så klibbig för minsta lilla rörelse så det va riktigt skönt att få duschat nu ikväll och sen lägga sig i sängen med Melinda då hon va svår att få till sömns med fläkten igång och få svalka ;) Underbart med fläkt!!!! Melinda somnade skönt när d blev svalare så va nog det som va problemet kanske =P 
 
 
 
Spitta möget                          c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0