Nytt batteri ;)

Jahapp =P Blev väckt 06.15 av Per då han inte fick igång bilen =P Grr! Men men sånt e livet ;) Han fick cykla till jobb för den va helt död =/ Melinda vaknade av att vi pratade så ja matade henne sen sov vi några få timmar till ;)

Detta gamla batteriet hade verkligen gjort sitt =/ Va helt dött och detta har förmodligen suttit i sen den va ny dvs sen 2004 =P



Räddaren i nöden va min vän Ingo som kom hit och startade min bil med startkablar sen körde vi och köpte nytt batteri och han hade med sina verktyg seå han bytte det på studs ;) Tack än en gång Ingo ;) Detta är andra gången han hjälper mig i ett bilhaveri =) Första gången tappade ja vänster framdäck på motorvägen på min älskade Calibra =P Den historian får ja ta en annan gång ;)

Blev en runda till Väla sen och kollade mest läget men d blev att ja köpte en toksöt tröja till Melindas nästa garderob samt 2 dregglisar till då hon dregglar en del samt att hon har sina kräkperioder =P







Melinda är billig i drift va d gäller leksaker minsann ;) Här ÄLSKAR hon att sitta och dra i påsen och ha sig =) Evigt prasslande när hon sitter där men hon e helt fascinerad av denna stackars påse som får sig ett törn då och då på ett hörn =O



Självklart är Zazzi med på ett litet hörn här med ;)

So long                         c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0