Till salu ;)

Har dessa 2 saker till salu just nu om nån är intresserad som läser här ;)



Ralph Lauren åkpåse. HELT NY ALDRIG ANVÄND! Köpt på nätet av en som fick en pojke och den va tyvärr för liten för vår docka =( Står 0-9 månader men då Melinda har strl 68 så anser jag att det är en strl 62 som högst. Visst e vår dotter lite rultig men den är väldigt liten =( Jättefin och helt ny och lapparna finns kvar ;) 250 kr och avhämtning då jag har dåligt med tid och bil att ta mig iväg =/



Sony Ericsson Xperia Mini Pro HELT NY ALDRIG ANVÄND! Låst till Telenor i 12 månader. Behöver inte 2 nya mobiler så jag säljer denna. Kvitto finnes tyvärr inget då jag fått den. 5 megapixel kamera och filmar i HD kvalitet. Finnes i HELSINGBORG. Endast avhämtning då jag inte har tillgång att komma hemifrån ofta, Kostar 2895 kr i butik såg jag så ja tänkte mig 1500 ;) Finns ställen att låsa upp den på har jag hört så då kan man ha vilken operatör man vill på den ;)

Dela gärna vidare om ni vet nån som jagar något av detta                       c",)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0