SPA dag helt själv

Hade en helt underbar dag igår med SPA upplevelser minsann HELT SJÄLV ;) Per va ledig så han va hemma med Melinda och jag begav mig ut till Tina på landet utanför Bjuv för att få filat fötterna med massage på fötterna mm samt att göra fina naglar och bara ta hand om mig själv ;) Helt underbart att bara koppla av utan att ha ett öga öppet för att ha koll på Melinda. Kändes sjukt märkligt att va iväg utan henne dock och ja saknade min lilla goa Mellis men ja behöver ha lite tid för mig själv med.

Utsikt ut från rummet där ja fick mina behandlingar hos Tina ;)



Hon började med att fixa mina naglar ;)









För en gångs skull så gjorde jag dem enkla och inte med nån skarp lila färg mm ;) Man får ju variera sig lite ju ;)

Sen va d fötternas tur med allt därtill som hon gjorde ;)

Fotbad för att luckra upp ;)



Kräm som luckrar upp dvs peeling ;)



Avsvalkande SPA kräm ;)



På med tossor så denna krämen fick verka en stund ;)



TADA! Happy Feets ;)



Massage ingår med av fötterna mellan varven här ;) Helt underbart skönt är det att få sina fötter behandlade! Dem e med om så mkt i ens liv och många glömmer bort att ta hand om dem och det är lät värt att gå hit till Tina och få behandling! Hon bor lantligt och det är så lugnt och skönt hos henne så man kan bara koppla av och strunta i stress i staden mm samt att hon är väldigt trevlig och lättsam ;)

Är nån sugen på att gå dit så ta kontakt med mig här eller via min mobil för er som har det numret så fixar vi en tid till Tina ;) EGENTID OCH TA HAND OM SIG SJÄLV TID MÅSTE MAN HA ;)

Lite bilder från hennes fina lokal i deras hus ;)







Har gjort dessa behandlingar förr hos Tina och hon är riktigt duktig och hon använder rätt saker så det håller och man blir mer än nöjd ;) Är gele hon använder på naglarna så det blev gele igår ;)

Sen åkte jag till syrran och fick gjort öronljus och fick god middag och ja kopplade bara av där och tog det lugnt ;) Johan blev så chockad och frågade vart Melinda va =P Hehe ;) Jag va hemifrån i nästan 8 h och jag va helt själv, hade ingen stress att ja måste hem och jag tog allt i min egen takt ;)

Öronljus efter användning ;)



SPA är bra                                c",)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0