Somnade själv i sin säng ;)

Melinda har alltid velat somna på mig men sista tiden har ja haft henne bredvid mig i vår säng och låtit henne somna bredvid mig och idag tänkte ja att ja skulle lägga henne i sin egen säng efter sitt bad och kvällsmålet så det gjorde jag och hon tittade på mig och log sen grep hon tag i sitt lilla lamm "Bä" och lekte lite så ja passade på att diska lite snabbt och när ja kom in igen efter ca 2 min hade hon lagt sig till ro och knoppade in ;)

Helt chockad blev jag då hon nästan alltid somnat på mig eller bredvid mig i princip =P
Så duktig hon är ;) Ska lägga henne själv nu varje kväll i sin säng så vänjer hon sig ;) Älskade Melinda <3

Här tog hon en powernap bredvid mig häromdan ;)



Hon somnade sittandes för nån dag sen med när vi tittade på tv ;) Hon satt mellan mina ben och tittade och hon va trött men ville titta på tv och efter en liten stund bara så tyckte ja att hon hängde lite mkt och hon hade knoppat in så sött så jag vände henne och lade henne på mig och hon vaknade inte alls utan hon sov vidare och hade det bra ;)

Hon har tagit lite längre powernaps nu senaste tiden än va hon brukar märkligt nog =P Märks att hon börjar bli mer självständig för hon kan somna själv nu bara sådär ;) Hon har alltid velat ha mkt närhet av mig och ha mig nära men nu e hon jätteduktig på att somna själv ;)

Nu ska ja knoppa in tänkte jag                c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0