Mys i Munka med kusinerna ;)

Jahapp då va blonda Malin i farten igen =P Haha ;) Har skrivit fel i almanackan så ja trodde vi skulle till prästen idag kl 11 inför dopet men där kom ingen präst och ja pratade med honom och då hade vi bestämt imorn kl 11 *asg* Som vanligt har ja huvudet under armen =)

Körde till mina päron sen och jag och Melinda va där från 11.30 till 21.30 och hade mys ;) Per körde hem vid 15 tiden då han skulle till jobb och kolla ledighet och lite annat så Linus körde mig hem ( min näst yngsta bror som fick körkort december 2011 ) Aldrig åkt med honom förr ( lagligt =P ) och han körde jättebra ;) Jesper ( vår minsta lillebror ) åkte med när Linus lämnade oss ;)

Här myser kusinerna i hörnan på soffan ;)







"Det fina har man på bordet" ;)



Skålar gillar hon och den kan man ha mkt roligt med som här tex där hon ser ut som "Bobbare Bygg" ( Byggare Bob )



Kusinerna Liam och Lova gjorde denna fina iglon i helgen med familjen ;)



Vad tycker ni om min nya fina blogg? ;) Tackar än en gång mina fina vänner Isabella ( som är Melindas kusin ) och Jenny min vän som hjälpt mig genom att göra den såhär fin ;) Ni är för underbara! ;)

Ciao Bello                              c",)

Kommentarer
Postat av: Malin mamma till Savannah

Fin blogg du har :D kolla gärna in min:) följer dig nu via bloglovin och hoppas att du vill följa min:)

2012-02-14 @ 10:51:26
URL: http://elinorsdotter.blogg.se/
Postat av: MalinOpel

Tack ;) Ja den blev riktigt fin tack vare underbara vänner ;) Jag har kikat då och då på din blogg och gör det så ofta jag kan ;) Har jämt så mkt på gång så det blir när ja myser själv med datorn =) Du har så fint namn på dottern din ;)

2012-02-14 @ 18:37:36
URL: http://malinopel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0