Mor upp i dagen ;)

Kollade på mina modell bilder igen när ja va liten och här kommer 2 bilder ;) En  på Melinda och en på mig ;)





Blir ju nästan mörkrädd så lika vi är! ;)

Vet att det finns många fula typer på nätet så ja lägger inte ut badfoton här- Ville bara berätta att igår så badade Melinda med en stor badring och hon hade riktigt kul och plaskade och jollrade ;) Hon snurrade runt till höger och vänster från mage till rygg osv =P Så söta bilder jag fick på henne ;) Lyckades få kanon bilder på henne när hon välte runt från mage till rygg *ler* Vill nån se dem så kontakta mig bara ;)

Långa fingrar och smart e hon med minsann vår lilla dam =P Här har ja plockat av leksaksbrickan så hon kan ha lösa leksaker på den tomma brickan och hon kör in i full fart så den kommer under bordet sen kan hon ju nå ÄNNU längre in ju och ta saker *haha* Man ska inte klandra barn från att inte ha nån fantasi när dem är i denna åldern inte =P





Blir mysdag idag minsann efter allt flängande                        c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0