Lite mer kläder till Melinda ;)

Jag och Melinda va på Väla ett tag idag och ja fundade lite kläder till hennes nästa storlek minsann ;) Massor med fina kläder har hon nu till nästa storlek ;) 74-80 är nästa garderob ;)

















Väntar på 2 st overaller med som ja köpt ;)

Denna söta väskan hade dem på Åhlens för 199 kr ;) Toksöt ju ;)



Nu verkar kylan ha kommit hit för nu senaste dagarna har d varit så sjukt kallt att man tappat alla kroppsdelar så fort man visat sig ute ju! Brrrr! E så kallt så man inte vet vart man ska ta vägen och då har d bara legat på 5 minus och kallare ska d bli =/

Nej vi längtar till våren och sommaren med sol och värme så man kan må bra fullt ut och njuta av livet i fulla drag ;)

Chilla lugnt                        c",)


Kommentarer
Postat av: Foto, design & vardag - 17 år och mamma ♥

Skönt att ha det på fyllt så man inte behöver panik handla allt på en gång, som vi fick göra, hhaha. :)



Förresten, du skulle inte vara intresserad utav en ny, personlig och avancerad design? Just nu tar jag endast 50 kr för en header och 100kr för en hel bloggdesign. :)

2012-02-03 @ 21:31:39
URL: http://justababy.blogg.se/
Postat av: MalinOpel

Ja brukar va i förväg med kläder så man slipper hatta ;) En vän till mig ska hjälpa mig att fixa en fin header så fort som möjligt men tack annars ;)

2012-02-04 @ 13:18:27
URL: http://malinopel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0