Klös med pelare =P

När jag har lite pengar över ska jag köpa en stor klöspelare till mina kisar ;) Den dem har hänger snett och går snart hädan och det är en liten modell och dem ÄLSKAR klöspelare som e stora som dem kan flå i mm ;) Denna hittade ja på Maxi och kostade 499 tror jag det va och en sån här fast i större modell och med med saker typ två såna höga med ngt emellan skulle ja kunna tänka mig till dem ;)



Här knoppade Melinda in när hon lekte på golvet häromdan ;) Sötisen ;)



Idag blir det att förbereda inför dopet imorn så vi har en del att fixa med samt att Pers syster med familj kommer ikväll så det blir full rulle och på söndag lär jag va måttligt trött kan ja säga =P E trött redan nu och ryggen mår inget bra alls =/ Men det är smällar man får ta =)

Ni som brukar läsa min blogg och inte kan se min nya personliga look så uppdatera denna sidan bara så kommer det nya fram ;) Har haft 2 st som inte kunnat se det men när dem sen uppdaterade så såg dem min nya look här ;)

Tjingis                           c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0