Kisenapp hittad!!!

Blev ju av med den fina kisenappen på dopet och jag har kollat i alla butiker jag varit i och idag så hittade ja ett paket med den kisen!!! Wiii! Min dag va räddad ;) Ja vet ja e störd men den kisenappen va såååå söt ju ;)



MAMs nappar e dem bästa och Melinda ÄLSKAR dem och det är dem enda napparna hon tar ;)

Har varit dålig idag med men bara förkyld och off så ingen feber har ja haft idag iaf =P Melinda håller sig frisk än och det är ja glad för ;)

Igårkväll ville hon inte somna utan hon ville mysa så hon låg och hade mys på mig i en halvtimme och bara njöt innan hon somnade såhär ;) Hon hade då skruvat sig ner så hon låg med huvudet på min mage =)



Och nu ska vi bada                     c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0