Ica Maxi Ica Maxi Ica Maxi ;)

- Ge mig ett M!
- M!!!
- Ge mig ett A!
- A!!!
- Ge mig ett X!
- X!!!
- Ge mig ett I!
- I!!!
- Vad blir det!?
- BILLIGT!!!!!
=)

Va på Maxi idag och handlade lite behövligheter och sprang in och tittade på bebiskläderna och hittade en del fint ja skulle vilja ha till Melinda ;) Köpte denna pyjamasen och hon blev så söt i denna svampisen ;)





En vän till Maria ( MattRya ) klippte mina toppar idag så nu känns håret mkt skönare ;) Tack Maria, du är en ängel ;)



Dessa kläderna gillade jag skarpt och skulle vilja ha till Vår Älskade Melinda ;) Blir dop först sen får man se vad man har kvar i pengaväg =P













E så kräsen med kläder till Melinda men dessa gillade jag skarpt ;) Har lite i strl 80 ca 6 plagg så det behövs en del till =P Alla dessa plagg finnes på Ica Maxi ;) Kostar från 99 kr till 199 kr ;)

Fyndade 6 st glas med då vi bara har mega glas så det blev 3 st lila och 3 st turkosa glas och dem kostade 10 kr st ;)



Svampis apis                        c",)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0