Fullt flängande =P

Igår va vi hos Melindas farmor ett antal timmar då en av Pers brödrar från Finland va över och hälsar på ;) Hade det väldigt trevligt och Melinda va på sitt glada humör som vanligt ;)

I farmors knä ;)



Pers bror Harri ;)



Och idag va jag och Melinda hos min vän Katja och hennes son Lucas samt Katjas mamma Eva ;) Blev bara en bild på henne i Lucas stol ;) Jag hjälpte Katja att möblera om i hennes och Lucas rum och fint blev det minsann ;)



Så det har varit flängande nu i 2 dagar och det är skönt att se mer än sina egna fyra väggar med tak och golv =P

Melinda är en jätteduktig bebis som somnar själv i sin säng numera när man lägger henne utan protester ;) Älskade Melinda ;) På dagarna när hon e trött somnar hon själv då med ;) E så stolt och glad att det vänt så himla fort för hon kunde bara somna på mig innan eller på Per då han e hemma på kvällen när han e ledig.

Alla dessa små små framsteg värmer i mamma hjärtat till max ;) Hon är så duktig med att vända sig från rygg till mage och nu snurrar hon även runt på stället hon ligger och försöker komma iväg genom att trixa med benen och skjuta upp rumpan men det går inte så bra just nu men det kommer gå fort sen så tar hon sig framåt vår lilla syrk ;) Går så fort från att inte alls kunna sen så en vacker dag kan hon saker och ting utan problem! ;)

Melinda, Per och kisarna ni är min värld                    c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0