Dopboken ifylld ;)

Idag har jag fyllt i dopboken som kommer med den gamla fina klänningen ;)

Här står Min farmor och Farfar med deras barn och undertill står vår stora familj ;)



Dopboken ;)



Melindas dopminne i boken ;)



Min Kusin Gunilla har med döpt sin dotter i denna klänningen ;)



Kan inte smälta att vi fick en sån bra dag igår med dopet och med all hjälpen ;) Jag är evigt tacksam och allt ni gjorde uppskattas väldigt högt ;)

Försökte ta lite fina bilder på mig och Melinda innan idag och dessa 2 va dem bästa jag kunde få fram iaf ;)





Melinda ÄLSKAR fötter och händer på oss vuxna och hon leker och myser och tjoar och tjimmar och drar i dem =P Här har hon roligt med min fot ;)



Tack alla gäster för en helt underbar dag igår                     c",)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0