Älskade Mellisen ;)

Fick så söta bilder på mina 2 flickor igår ;)





Körde runt liote idag och kollade på vagnar då den vi har e så stor och tung och allt =( Min rygg mår inget bra alls kan ja säga =( Så ja vet vad ja vill ha nu iaf så ja ska fundera och försöka bestämma mig så fort som möjligt ;) Har några att välja mellan och dem finns inte på blocket och dem få ja såg där ligger i nästan samma pris som ny så då blir det ny men vi får se va som sker ;)

Detta prinsess tältet hade varit ngt till Melinda ;) Fanns i en butik på Väla som ja glömde kolla namnet på =P



Denna söta klänningen såg ja på Åhlens ;)



Och inne på Babyland fanns denna söta dockvagn från BRIO ;)



Och detta söta dock bord med soffa och stol ;)



Och här kommer en favorit i repris ;) Speglar e favoriter  ;)























Blev lite shopping idag med till Melinda ;) Fick ju pengar på hennes dop så då får man hitta lite fint till henne ju ;) Ska ta foto på det som inhandlats idag och lägga in senare här ;)

Är så himla förkyld och har grymt ont i huvudet så ja måste vila lite nu tänkte jag så fort Melinda kommit i säng =P Det kan ta tid ibland så vi får se när hon behagar att komma i säng =O

Cha cha cha                            c",)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0