Snöstorm = Innemys ;)

Snöstorm nådde Skåneland idag så hela dagen i princip har d snöat och blåst sjukt mkt så vi har bara suttit inne och haft massa mys idag och bus klart då Melinda är mer vild än tam *hehe* Undrar hur mkt snö vi fått =O Får gå upp i god tid imorn då vi ska till Förskolan på Lusse fika mellan kl 8-9. Jag ska dit själv med barnen då Per e sjuk. Tvivlar på att denna stackars sjuka mannen e kryare imorn =P E så synd om männen ju när dem e sjuka =O *ler* 
 
 
 
Fodertunnan jag haft till alla mina katter blir numera en lektunna då jag bara har Zazzi kvar så köper jag inte så stora säckar med mat längre och Melinda leker för fullt med denna tunnan med att rulla runt i den, slänga leksaker i den mm ;) Dock gillade hon INTE att ja ställde den upp och ställde henne i den =P 
 
 
 
 
 
 
Och lilla Celina bara ligger och myser och tittar på oss alla ;) 
 
 
 
 
 
 
Finns inga ord som kan beskriva min kärlek för mina 2 älskade döttrar.
Ni är mitt liv som ger mig liv.
Att vi har skapat 2 friska döttrar är helt underbart!
 
 
 
Älskar er mina vackra döttrar                        c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0