Sauna i Ljungaskog!

Har haft en mysig dag idag hos mina morföräldrar med brorsan Roger med familj ;) Har bastat och haft massa mys hos Ukki & Mummo idag ;) Tanken va att vi skulle gå en långrunda med hunden Isa men regnet det bara öste ner så det blev att gå tillbaka igen =O Vi kom bara 500 m från huset =O 
 
 
 
Kusin Liam och Mellis ;) 
 
 
 
 
 
 
Melinda har fått ganska långt hår nu så en totte baktill fick jag ihopa idag ;) 
 
 
 
 
 
 
Melinda med min Ukki ( mina barns gammelmorfar ) 
 
 
 
 
 
 
Lilla Celina dockan hos min Mummo ( barnens gammelmormor ) 
 
 
 
 
 
 
Det va riktigt längesen vi va där och bastade senast =O Tror d va tidigt i våras =O Melinda har bastat 3 ggr nu totalt hos Ukki & Mummo ;) I Finland bastade Melinda med när vi va där i Juli månad så några ggr har hon bastat i sina unga år ;) Celina får vänta lite med att basta en snabb sväng för hon e för liten än tycker jag. Har för mig Melinda va runt 4 månader när hon bastade första gången en snabb runda =O Synd jag inte har skrivit upp det nånstans =/ 
 
 
 
Vill tacka Ukki & Mummo för deras underbara gästfrihet och jag vill tacka familjen Gullberg för en härlig dejt i Ljungaskog ;) 
 
 
 
Tjillevippen                               c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0