Mys mys mys ;)

Igårmorse va vi på Förskolan och hade lussefika med Melinda och hela familjen va med ;) Mysigt att få va på Förskolan och se Melinda i action ;) Åka rutschkana är en favorit där inne och d klarar hon själv utan problem ;) 
 
 
 
Melinda mitt i fikan ;) 
 
 
 
 
 
 
Körde till Munka sen för jag hade tid hos Pirjo för att få en efterlängtad fotvård och skönt va det så nu har jag vackra fötter igen ;) Idag ska det vaxas ben och färga ögonbryn mm ;) Man får inte glömma bort att ta hand om sig själv ;) 
 
 
 
 
 
 
Blev lite mys med pappa i Munka ;) 
 
 
 
 
 
 
Min fina lilla familj ;) 
 
 
 
Köpte en stor bilmatta igår med till barnens rum så nu äntligen är där iaf lite mer liv i rummet ;) 498 kr på Bosses mattor här i Helsingborg ;) 
 
 
 
 
 
 
Blev en lång dag igår med massa farande hit och dit. Hämtade hem vår diskmaskin med som kommit så den ska min pappa koppla in en dag så kan denna diskmaskinen gå i pension! Äntligen ;) 
 
 
 
Hittade kläder som liknade varandra till barnen igår så dem hade samma stil på kläderna igår ;) Dock e bodyn bytt på Celina men annars va dem lika i färgerna och mönster mm med sina söta jeans med rosa kant på ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu blir det snart Malins minispa dag                               c",)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0