Mys med syrran med sambo ;)

Ikväll va syrran och hennes sambo Johan hos oss ;) Blev hämtmat dvs pizza för hela slanten ;) Melinda har dock bara ätit välling imorse och sen en välling vid 11 då hon inte ville ha macka eller annat så blev det välling då sen har hon inte ätit mer idag och hon ville inte ha nån välling ikväll eller pizza. Skumt för hon brukar äta sina mål =O Hoppas hon e bättre på att äta imorn ;) 
 
 
 
Syrran i sitt esse =O 
 
 
 
 
 
 
Söta bilder på systrarna nu ikväll bredvid pappan sin ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mina 2 söta älskade döttrar ;) Ni är mitt allt mina fina barn ;) 
 
 
 
Försökte fånga Celina på en bra bild med kanindräkten på sig i bilstolen så ja kunde jämföra med Melinda när hon hade den på sig ;) Blev inte bättre än såhär =O 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och här har ni Melinda i kanindräkten ;) 
 
 
 
 
 
 
Va på Emporia igår i en timme ca i Malmö. Är ett nytt stort köpcentrum med 3 våningar butiker. Gubben min hade eld i röven som vanligt så det blev bara 1 timmes besök där =O Ska åka dit med syrran nån dag och gå i vår egen takt så man kan se va där e för butiker mm ;) Va missnöjd med hissarna där. Fanns bara ett par hissar och lång kö till hissarna då där e många med barnvagnar mm så där e ett stort minus samt att d kostar att parkera där. Snålt värre faktiskt! Väla är ett kanon köpcentrum här i Helsingborg så jag e glad att vi har det här ;) Men måste utforska Emporia mer på egen hand =) 
 
 
 
Bild på en av toaletterna vid väntrummet i väntan på sin tur till toan =O 
 
 
 
 
 
 
Nu blir det film mys här med Taken 2                       c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0