Mys med mina flickor ;)

Idag har d varit en tröttis dag för alla märkligt nog =O Har varit smått slask väder och grått och trist så man blir slö av det =P Per e förkyld och hes men vi andra e friska så vi hoppas han håller sin förkylning för sig själv =P 
 
 
 
Bilder på 2 st nybadade flickor ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sen e d bara jag som ska duscha och lukta gott så ja kan mysa med mina döttrar och snart ska jag in i duschen så ja hinner mysa innan Melinda ska nanna ;) 
 
 
 
Fick 3 st skumma bilder idag =O Hihi ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mitt stora skumtroll ;) Hon har alltid älskat att bada och Celina verkar med gilla att bada ;) 
 
 
 
Och där kallade duschen på mig                         c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0