Mormor och morfar på middag ;)

Det kom minsann mer snö inatt men inte mkt men lite mer iaf så en vit 1 advent blev det detta året =O Det händer sällan vi har snö här =O Gillar inte kyla och allt därtill men för barnens skull nu tycker jag att det kan komma bra med snö ;) Ska köpa pulka i dagarna till Melinda ;) 
 
 
 
 
 
 
Har lite dåligt samvete dock att vi inte varit ute idag men vi har haft fullt upp hemma med att röja och fixa samt göra middagen ;) Per e den som kockar här hemma numera så sköter jag resten typ av hemmet mer eller mindre ;) E skönt att vi delar på sakerna här hemma nu för då hinner man göra så mkt mera ihopa ;) 
 
 
 
Mina föräldrar va här idag i några timmar och hälsade på ;) Per gjorde lövbiff med mosklickar i ugnen och bearnaise sås till ;) Vi gjorde egen potatismos och gott blev det och mina föräldrar tyckte det va jättegott ;) D blev klart mys med barnbarnen med här men Melinda Huliganade mest runt men Celina fick en del kel ;) Fick bild på Mormor med Celina ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Barnbarnsmys                     c",) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0